
עומדים לעבור למשרד חדש? רוצים להיות בטוחים כי כל הציוד המשרדי שלכם יועבר בצורה בטוחה ויגיע ליעדו בשלום וללא נזק? אם כן, חשוב מאוד שתדעו כיצד להכין את הציוד בצורה נכונה לפני ההגעה של חברת ההובלה ולפני המעבר עצמו.
איך עושים את זה? איך מכינים את המשרד לקראת המעבר באופן הטוב ביותר? קראו את המאמר עד תומו ותמצאו כמה טיפים חשובים אשר יסייעו לכם רבות ויהפכו את המעבר שלכם למוצלח במיוחד והרבה יותר יעיל.
מיון נכון של הציוד המשרדי
תמיד בתהליך של העברת משרד מגלים ציוד משרדי רב שאין בו שום צורך ונשמר במשרד במשך הזמן מבלי שנזרק, והמעבר הוא ההזדמנות הטובה ביותר להיפטר מאותו ציוד שתופס מקום מיותר וצובר אבק אחת ולתמיד. לכן לפני שאתם מתחילים בעבודות האריזה, או תוך כדי עבודות האריזה, בצעו מיון של הציוד וחשבו היטב מה אתם באמת צריכים במשרד החדש, בדקו האם הציוד שאתם אורזים הוא בכלל תקין, האם באמת תהיו זקוקים לו או תשתמשו בו, ורק אם כן התחילו באריזה שלו לקראת המעבר למשרד החדש.
ציוד שאינו תקין השליכו לאשפה ותוכלו לחסוך המון במאמצי ההובלה ואפילו בעלויות ההובלה, וציוד שלא באמת דרוש לכם עדיף לתרום למקומות בהם הוא יהיה בשימוש או למכור.
אריזה טובה ונכונה
עוד דבר שחשוב לקחת בחשבון ולבצע לפני ההגעה של חברת הובלות משרדים הינו אריזה איכותית וטובה של כל הציוד המשרדי אשר נמצא במשרד. בשל העובדה שמדובר בציוד רגיש כמו מחשבים, ניירות חשובים שיכולים להיהרס בקלות, ריהוט שיכול להישרט או להיפגם ואפילו ציוד שביר רב, חשוב לבצע את האריזה היטב.
השתמשו בניילון בועות, קלקר ועיתונים לריפוד של החפצים השבירים בתוך הארגזים. כל מה שאתם יכולים לבצע בכדי להגן על התכולה כך שתוכלו להיות בטוחים כי כל המעבר יבוצע באופן ראוי ולא תושפע כל העבודה במשרד בשל המעבר או בשל נזקים שיגרמו במהלך המעבר לציוד המשרדי שלכם.