עורך דין בנקים

עורך דין בנקים הינו עורך דין אשר ההתמחות שלו הינה בכל נושא הבנקאות. רבים בטוחים כי מערכת הבנקים הינה מערכת סגורה, וכל "גזירה" שגוזר עליהם הבנק, הינה גזירה שהם חייבים לעמוד בה. אך המצב הוא לא תמיד ככה.

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם מקבלים את כל הזכויות המגיעות לכם במסגרת חוקי הבנקאות בישראל, חשוב לפנות אל עורך דין בנקים אשר יוכל ללוות אתכם ולסייע לכם.

באילו מקרים עורך דין כזה יוכל לעזור? הנה כמה מהם:

  • הסדרי חובות מול הבנק – אם נקלעתם למצב של חובות מול הבנק, לא תמיד ההסדר שהבנק יציע לכם הוא הטוב ביותר עבורכם, ופעמים רבות עם התמקחות נכונה תוכלו להגיע להסדר הרבה יותר טוב. כמובן שאת החוב המקורי אתם חייבים להחזיר, אך עורך דין בנקים יוכל לסייע לכם להפחית את תשלומי הריביות והקנסות, לסדר את מועדי התשלומים בהתאם ליכולות שלכם ועוד, ולכן חשוב מאוד לפנות אליו כאשר נמצאים במצב בו אתם צריכים להגיע להסדר חובות מול הבנק שלכם ורוצים להיות בטוחים כי אתם חותמים על ההסדר הטוב ביותר עבורכם.
  • עיקולי נכסים ו/או רכוש על ידי הבנק – היום רבים נמצאים במצב כלכלי לא פשוט בו הם נכנסים לחובות מול הבנק. בין אם זה בשל חוסר יכולת לעמוד בתשלומי משכנתא גבוהים, אי יכולת להחזיר הלוואות על רכב או כל הלוואה אחרת. בעידן של היום, בו קל יחסית לקבל הלוואה, רבים מגיעים למצב בו הם לא יכולים לעמוד בהחזרים שלה, ולכן הבנק מבקש לעקל רכוש או נכסים כנגד אותם חובות. במקרים כאלו חשוב לפנות אל עורך דין בנקים אשר יוכל לבדוק את האפשרויות מול הבנק ואולי אפילו להגיע להסדר תשלומים נוח יותר עבורכם מבלי לעקל את הרכוש היקר לכם. בנוסף, הוא יוודא כי כל התהליך מבוצע על פי חוק ודין ואין כל חריגה של הבנקים מבלי שתבחינו בכך או בשל חוסר ידע שלכם בנושא.
  • תביעות בנקים – היום ניתן לראות הרבה יותר אנשים אשר מבינים כי הבנקים לא נתנו להם את כל הזכויות המגיעות להם, ופונים לתביעה. מדובר בתביעות מורכבות מאוד ולכן רק עורך דין בנקים מנוסה יכול לסייע בהן.