ייעוץ סביבתי לבניה ירוקה בתל אביב

תל אביב היא אחר הערים המרשימות והמתקדמות ביותר בעולם במגוון רחב של תחומים. גם בהיבטים סביבתיים, כלומר התחשבות מקסימלית אפשרית בסביבה ובכדור הארץ, המקום שבו כולנו חיים ולכן חובה לשמור עליו, תל אביב מצטיינת. בהתאם ייעוץ סביבתי לבניה ירוקה בתל אביב הוא שירות מבוקש מאוד. בעמוד זה תמצאו פירוט של השלבים השונים שמרכיבים את הייעוץ רב התועלת.

שלב ראשון: איסוף נתונים

השלב הראשון בעבודתו של יועץ סביבתי לבניה ירוקה בת"א הוא איסוף המידע שישמש אותו לצורך קבלת ההחלטות השונות. כחלק מכך יועץ מיומן יערוך סיור בשטח שעליו יוקם המבנה, יכיר את האלמנטים השונים הקיימים בו ובסביבתו, ובנוסף יאסוף נתונים לגבי פרויקט הבניה עצמו.

שלב שני: תכנון

יועץ סביבתי לבניה בתל אביב מסייע ליזם ולאנשי המקצוע מטעמו לגבש את התוכניות, כך שיכללו התייחסות מעמיקה לפן האקולוגי. בין השאר באה לידי ביטוי עבודתו של יועץ זה בנושאים כגון שימוש במים (לרבות מחזור מים משומשים), כיווני אוויר בהתאם לכיווני הרוחות, ניצול מיטבי של אור השמש, הפרדת אשפה ועוד.

שלב שלישי: בקרה ופתרונות לבעיות שצצות תוך כדי הבניה

ייעוץ סביבתי לבניה ירוקה בתל אביב כולל באופן טבעי גם בקרה הדוקה על מימוש התוכניות שגובשו בשלב הקודם. לאורך כל תקופה הבניה יועץ הסביבה מגיע לאתר העבודות על-מנת לפקח על מימוש התוכניות ובפרט לוודא שלא נגרמים נזקים לא הכרחיים לסביבה, ושהבניה ממצה את עקרונות הקיימות. במידת הצורך, וכשמתגלות בעיות, היועץ יציע פתרונות חכמים ומתקדמים המבוססים על טכנולוגיות עכשוויות – כך שהפרויקט יהיה ידידותי לסביבה וידידותי לבני אדם.

האם ייעוץ סביבתי לבניה ירוקה בתל אביב הינו חובה?

תל אביב, ואיתה שאר ערי פורום ה-15 (הערים המובילות בארץ שלא זקוקות לתקציב מיוחד מהממשלה), אימצו כבר לפני מספר שנים את תקן הבנייה הירוקה 5281. בהתאם ייעוץ סביבתי לבניה ירוקה בתל אביב הוא למעשה הכרחי לא רק עקב חשיבות הנושא האקולוגי אלא גם לצורך ההתנהלות מול עיריית תל אביב והגופים שמפקחים מטעמה על פרויקטי בניה.